Doprava ZDARMA

Při objednávce nad 2500,- Kč

doprava ZDARMA

Pro SLOVENSKO platí

při objednávce nad 3500,- Kč

(doručení na pobočku ZÁSIELKOVNY.SK)

DOPRAVA A PLATBA

Možnosti dopravy:

  1. GEIS
  2. DPD 
  3. Zásilkovna
  4. Česká pošta
  5. Osobní odběr
  6. Doprava Slovensko

Vámi zvolený způsob přepravy vždy zkontrolujeme, zda je pro danou objednávku vhodný.

POŠTOVNÉ začíná již na 55,- Kč.

Knihy i s pastelkami posíláme ve vystuženém balíku. Vybrat si můžete buďto Českou poštu, přepravní společnost GEIS, DPD, nebo doručení na vybranou pobočku Zásilkovny nebo GEIS Point.

CENÍK

  1. Česká pošta - Doporučené psaní - 65,- Kč
  2. Česká pošta - Balík Do ruky - 90,- Kč
  3. GEIS - 85,- Kč
  4. GEIS Point - 75,- Kč
  5. DPD -  85,- Kč
  6. Zásilkovna - 55,- Kč
  7. SLOVENSKO - pobočka sítě Zásielkovňa SK - 100,- Kč (3,88 EUR - dle aktuálního kurzu)
  8. SLOVENSKO - kurýrní služba - Balík do 2kg - 150,- Kč (5,82 EUR - dle aktuálního kurzu)
  9. SLOVENSKO - kurýrní služba - Balík do 5kg - 170,- Kč (6,59 EUR - dle aktuálního kurzu)

Při objednávce nad 2500,- Kč po ČR doprava ZDARMA - těžké balíky předávám společnosti GEIS

Při objednávce nad 3500,- Kč po SR doprava ZDARMA - (doručení na pobočku ZÁSIELKOVNY.SK)

GE  I S

Doručení u GEIS je následující pracovní den po odeslání zboží. O doručování zásilky jste předem informování emailem nebo SMS. Kurýr většinou také volá a domlouvá se s Vámi, kdy bude zásilku doručovat.

GEIS POINT

Balík bude doručen na Vámi vybrané místo sítě Geis Point a Vy si jej poté dle svých možností vyzvednete. Zásilky jsou k vyzvednutí druhý den po odeslání a o uložení balíčku na dané pobočce jste informováni.

DPD

Doručení u DPD  je následující pracovní den po odeslání zboží. O doručování zásilky jste předem informování emailem nebo SMS. Kurýr Vám zásilku bude doručovat během předem oznámeného jednohodinového intervalu.

ČESKÁ POŠTA

Doporučené psaní Česká pošta doručuje většinou následující den po odeslání.

Balík Do ruky bývá většinou doručován hned druhý den po odeslání. O doručování jste informování emailem a SMS.

ZÁSILKOVNA

Objednávku si můžete vyzvednout na vybrané pobočce sítě Zásilkovna.cz - do sítě se zapojují nejrůznější prodejny po ČR. O uložení balíčku jste informování prostřednictvím SMS a můžete si jen vyzvednout v otevírací době prodejny. Vydání objednávky je oproti předložení SMS k´du, který vám je na telefon doručen. Platba na pobočce pouze hotově.

Doručení SLOVENSKO

Využívám služeb Zásilkovny a následně je Vám balík doručen kurýrní službou. Většina balíků je do 2 kg, ale v případě, že by váha byla vyšší, budete o úpravě poštovného informováni. Doručení cca 2 dny od odeslání.

V případě doručení na Vámi vybranou pobočku sítě ZÁSIELKOVŇA SK, si balík budete moci vyzvednout, jakmile Vám bude doručena informace o jeho uložení na dané pobočce.

OSOBNÍ ODBĚR

OSOBNÍ ODBĚR  - na adrese DOBROVÍZ, Praha - západ, Pod Táborem 57, 25261 - zdarma.

Možnosti platby:

  • Platba převodem na účet - lze zvolit u všech druhů dopravy. Není účtován žádný poplatek. Ušetříte si tak čas i peníze za doběrečné. Po zpracování objednávky Vám budou na email zaslány platební údaje. Po připsání peněz na náš účet zboží odesíláme na Vaši adresu. Bez poplatku i pro platby v EUR.
  • Dobírka ČR - účtován poplatek 35,- Kč (při dopravě přes Zásilkovnu 20,- Kč)
  • Dobírka SR - účtován poplatek 39,- Kč (1,48 EUR - dle aktuálního kurzu).

U objednávek, které splní podmínky pro doručení ZDARMA, je vyžadována platba předem, nebo je dobírka účtována dle standardních podmínek. Těžké balíky u dopravy zdarma odesílám vždy službou GEIS.

O stavu Vaší objednávky Vás budeme průběžně informovat prostřednictvím emailu. Dopředu tak budete vědět, kdy můžete očekávat doručení Vaší zásilky.

V případě nejasností nás kontaktujte mailem nebo telefonicky:

info@radostpromaminku.cz

775 668 100 nebo 603 450 003

 

  Upozornění pro zákazníky:

Při převzetí zásilky od přepravní společnosti si obsah balíku ihned zkontrolujte - ještě před podpisem dopravci. Klidně ridiče zdržte, rozbalte balík třeba na parkovišti. Jestliže bude obsah zásilky poškozený, je nutné tuto skutečnost zapsat hned s ridičem, na pozdější reklamace přepravní společnost nereaguje. Děkujeme

 

NEBEZPEČÍ ŠKODY NA ZBOŽÍ: Nebezpečí škody na zboží přechází na kupujícího v době, kdy převezme zboží od prodávajícího, resp. od dopravce. 
PROHLÍDKA ZBOŽÍ: Kupující je povinen prohlédnout zboží při vynaložení odborné péče, podle možnosti co nejdříve po přechodu nebezpečí škody na zboží. Jestliže kupující zboží neprohlédne, nebo nezařídí, aby bylo prohlédnuto v době přechodu nebezpečí škody na zboží, nemůže uplatnit nároky z vad zjistitelných při této prohlídce. Týž den kdy kupující zjistil vady zboží, je povinen podat písemnou zprávu prodávajícímu.